Služby – Technická podpora
Oddělení technické podpory společnosti INSTAR ITS řeší implementační a provozní problémy spojené s využíváním informačního a řídicího systému ENERGIS u koncového uživatele:
- Instalace nových verzí IS ENERGIS na technické prostředky uživatele, převod dat do nové verze.
- Instalace IS ENERGIS při změně provozního prostředí, tzn. technických prostředků databázového serveru, počítačové sítě, operačního systému, a převod dat do nového provozního prostředí.
- Školení uživatelů a správců IS ENERGIS.
- Konzultace problémů spojených s využíváním IS ENERGIS a s jeho nastavením pro potřeby optimalizace výrobních procesů uživatele.
- Změny v konfiguraci IS ENERGIS podle požadavků uživatele, tzn. úpravy definičních souborů při zařazování nových datových zdrojů nebo změnách parametrů datových zdrojů.
- Poskytování ovladačů pro nově připojované datové zdroje do IS ENERGIS, kromě SW úprav na straně datového zdroje.
- Práce spojené s odstraněním poruch technických prostředků dodaných s IS ENERGIS.